Unii oameni..

Cu unii oameni nu reusesc, chiar daca vreau, sa ma inteleg! Consider ca uneori fac eforturi in ideea asta si tot nu-mi iese.. am eu ceva ce nu se leaga cu felul de a fi al unora..

Am rabdare, vointa si chiar bunavointa de a ma intelege cu toata lumea. Respect si astept aceeasi tratatie de la cei din jurul meu.. insa, cand lucrurile scapa de sub control si nu primesc ceea ce transmit.. simt asa, o caldura interioara care ma cuprinde, sufoca si uneori da pe-afara.. de unde vine, nesimtirea si oare care-i celula care o produce? ma gandesc de cele mai multe ori.. observ ca in ultimul timp exista tendinta de a o hrani prea mult si scapa de sub control..

Cel mai bun sfat pe care l-am primit a fost sa ignor total astfel de comportamente.. mi-a iesit, insa am ajuns sa fiu tot eu zgripturoaica.. 

Tocmai citesc o carte, care spre surpinderea mea atinge acest subiect „Sfantul, surferul si CEO-ul” de Robin Sharma. Este o carte interesanta despre regasirea de sine, a adevaratului „tu” in forma cea mai pura, initiala (de la nastere) redescoperirea talentelor si adevaratelor activitati care ne fac placere si libertatea care vine odata cu acestea. Intr-unul dintre capitole, cand Jack (personajul principal) sta de vorba cu sfantul, acesta din urma ii spune ca fiecare eveniment din viata nostra se intampla cu un scop si toate impreuna participa la dezvoltarea, cresterea noastra. Mai mult, daca dintr-o intamplare anume nu invatam ceea ce ne transmite, viata ne va scoate in fata acelasi tip de intamplare de atatea ori pana suntem dispusi sa invatam ceea ce trebuia inca de la inceput.. asta chiar si in cazul oamenilor enervanti si lipsiti de respect, cum este cazul meu.. ma intreb acum, ce trebuie sa invat eu din acestea, pentru ca e foarte clar ca nu mai vreau sa fiu pusa fata-n fata cu astfel de oameni. Tot in carte calugarul (sfantul) ii spune lui Jack ca noi recunoastem comportamentele in ceilalti din jurul nostru pentru ca ele exista si in noi.. Carl Jung a spus si el „tot ceea ce ne irita la ceilalti ne poate ajuta sa ne intelegem mai bine pe noi insine”.. 

In situatia de fata, cu cartea in brate, trebuie sa iau atitudine! Si, pentru ca ieri va povesteam de Legile Minion, va spun printr-un citat de-al lor ce am decis in ceea ce ma priveste, combinat cu informatiile din carte:

fb_img_1474739260929

Lasă un răspuns

