De suflet..

Zilele trecute vorbeam cu sotul meu despre lucruri de suflet si am realizat ca avem idei diferite despre acest lucru. Daca pentru mine o carte este de suflet sau un film bun (despre asta trebuie neaparat sa va povestesc) sau prima gurita de cafea bauta in tihna dimineata, pentru el „de suflet” are o conotatie mult mai profunda- apreciez, respect acest lucru si prezentandu-mi argumentele lui, l-am si inteles.. „de suflet” sunt toate acele lucruri care te ajuta sa cresti spiritual, si, sincer, nu pot sa-l contrazic.. insa, sunt de acord si cu ceea ce cred eu, asa ca imi propun o serie de postari „de suflet”.

Pentru inceput, as vrea sa va fac o marturisire, imi doresc de muuulta vreme un coltisor acasa, special amenajat pentru mine si blogul meu. Un locusor unde sa ma asez cu drag si nerabdare si sa incep sa scriu, un locusor feminin, carismatic, dragut si starnitor de invidie.. deocamdata insa, nu-l am ..asa ca scriu fie de la munca, fie din varful patului, fie din bucatarie, sunt peste tot pe unde am treaba si de unde pot fura cateva clipe pentru casuta mea virtuala.

Si, pentru ca ideile pentru biroul meu creativ sunt muuulte si toate la fel de frumoase trebuie sa le pun la un loc, poate- poate in cele din urma fac un mega colaj si improvizez un birou acasa 😀

Sunt sigura ca multi dintre voi aveti un cotisor de vis, un coltisor de suflet, special pentru voi.. haideeeeee, recunoasteti…..!!!

Girly-Desk

tumblr_lz8hq1R7qX1qk21cfo1_500

tumblr_mn4p7k3fYj1r1iv4bo1_500

tumblr_n3ly8zoKgM1r4dewjo1_500

tumblr_n5jxhiuWYG1rmse6co1_500

tumblr_n5pqaxudB41sqx9izo1_500

tumblr_n6novnX4bt1s1gplco1_500

tumblr_n8x20t9aK81qckng3o1_500

Deci, nu am pretentii, nu?! :))))

Sunt fata si am dreptul, de la natura, sa  DREAM BIG!!!!

 

PS: niciuna dintre poze nu imi apartin, toate le gasiti pe tumblr-ul meu, cu sursele lor: http://melaroana.tumblr.com/

Lasă un comentariu