Casa viitorului in prezent

Cum apare soarele de primavara, cum apar si sunetele de renovare in blocuri.. se sparg pereti, se gauresc, se pune gresie.. fiecare actiune are sunetul ei specific si este imposibil sa nu auzi ce face vecinul cand stai la bloc si deja, dupa un timp, sa nu recunosti actiunea in desfasurare. 🙂

La fel am facut si noi: ne-am facut curaj si am zugravit, ne-am improspatat casuta si cu un drum am facut si curatenia de primavara. Sentimentul final: satisfactie maxima! Insa.. pana aici, drumul a fost greu si anevoios. Sa va povestesc putin.

Mai intai decizia de a zugravi, culorile pentru pereti pentru ca vrem culori :)- am ajuns la portocaliu si verde brotacel. Dar, pana la aceste culori a fost cautarea pe net- semnificatie culori, cum sa creezi impresia de spatiu intr-un apartament mic, cum sa potrivesti culorile, etc.

In cautarile noastre am descoperit si un blog interesant si zic doar asta, pentru inceput, pentru ca am ramas uimita ca avem la indemana astfel de solutii. Somfy este un site care vine cu solutii practice si.. la buton! Da, da la BUTON! Va mai amintiti de filmele vechi James Bond si cat de superi tari erau tehnologiile din apartamentele don juan-ului? Eh, acum e posibil sa ne transformam si noi casa intr-un spatiu mai „tehno”, mai util, mai inteligent.

Normal ca am pierdut ceva vreme pe blog. Eu eram fascinata de faptul ca fiecare postare are o povestioara care prezinta utilitatea si ingeniozitatea solutiilor Casei Somfy. Sincer, nici macar n-am realizat ca unele activitati repetitive ne fac sa pierdem timp.

Mi-a placut ideea perdelelor moderne. Doar gandul ca nu mai risc sa pun mana murdara pe perdele (ceea ce mi se intampla destul de des) sau ca pot sa-mi adaptez lumina in casa in functie de activitatea pe care o desfasor mi-au atras interesul si m-au convins de utilitatea lor. Plus de asta sa ai modul „home cinema” la perdele?! cate de tare poate fi?! 🙂

Jumatatea mea deja face planuri pentru usile de garaj la viitoare noastra casa 🙂 casa de la tara- locul unde ne vom muta la pensie- planuri de viitor! Deja mimam intrarea in garaj: ajungi in fata casei, apesi butonul se deschide usa de la garaj, intri cu masina si cu inca o apasare de buton esti in siguranta in casuta ta. Foarte tare, nu?!

Daca v-am starnit interesul va invit sa aruncati si voi o privire: Somfy.ro. Cu siguranta veti fi atrasi de una dintre solutiile propuse!

2 gânduri despre „Casa viitorului in prezent

Lasă un răspuns

